Honolulu - Brasil

Bom Dia Mi hend scho länger kein Blog meh gmacht. Hend chli s'easy Läbe vo Hawaii ah gno und gnüssed s reise. Wiiter isches in Hawaii vo Maui uf Honolulu gange, mit em Fligzüüg 30min flüge. Oises Hotel isch grad ide nöchi vom berüähmte Waikiki Beach gsi. Natürlich simmer au go surfe. Isch echt mega...

Maui, Hawaii

Aloha ihr liebe dihei. Mir hoffed ihr gnüssed eui Summerferie bi schönem Wätter. Mir sind im momänt uf Maui, Hawaii idä Ortschaft Kihei. Jede Tag Sunneschi, bade im Meer und eifach wieder mal nüt mache. Mir händ da es Condo (wie es Appartement) gmietet. Da hämer ä Chuchi wo mer sälber wieder händ ch...

Newport-Portland-Mount Rainier NP-Seattle-Vancouver

Hallo Ihr liebe Lüt dihei. Mir mälded euis wider mal mit eme Blog itrag und föteli. Zur ziit simmer grad in Vancouver und lueged dä Unertgang vo Brasilie. Wo mer letscht mal gschribe händ simmer na adä Westküste idä USA gsi. Die simmer au na bis höchi Portland witer gfahre aber dän hämer s Meer ve...

West Küste, Los Angeles bis Brookings

Hallo ihr Liäbe Sitem letschte Blog hemer wiider viel dörfe erläbe und sind adä Westküste wiiter richtig norde gfahre. D Landschaft isch eifach au da wieder wunderschön. Leider hämmer zwüscheziitlich euis au müesse um dihei kümmere was euisi freud am Reise aber nöd minderet. Da gschwind es danke s...

Disneyland - Santa Monica - Universal Studios - Hollywood - Los Angeles

Hallo zäme Mi hend wieder viel erläbe dörfe. In San Diego simmer na in Zoo. De isch mega gross. Het ois sehr gfalle. Vo San Diego hemer de Highway Nr. 1 gno Richtig Los Angeles. In Anaheim hemer sDisneyland bsuächt. Isch en grosse Spass gsi. Leider isch d Nemo Wält grad im Umbau gsi und Car's hets g...

Flagstaff-Las Vegas-Joshua Tree NP-San Diego

Hallo alli Zäme Wie mir das da so mit überchömed händers grad ganz schön heiss idä Schwiz. Hoffentli händers au chöne gnüsse am lange Wucheend. Mir sind mitlerwile nach fasch 10'000km am Meer in San Diego acho. Leider isch da d Tempratur nur na um die 23°C. S letzt mal simer na bim Grand Canyon gsi....

Arches NP, Monumet Valley und Antelope Canyon

Hallo alli Zäme Wieder isch scho e Wuche ume und mir händ i däre Ziit wieder viel erläbt und gseh. Agfange hät sie am Mäntig mit em Arches NP. Leider häts mega viel Lüt gha, will da idä USA dä Memoryal Day gfiret worde isch. Da händ fasch alli Frei a däm Tag. Dennoch hämmer dä Arches NP mitere 2,5 s...

Capitol Reef National Park und die letscht Wuche

Hej Folks, wie die Local People da säget:) Mir hoffet oi allne gats guet, ihr hend ja jetzt schöne Wetter die Schwiiz. Bi ois isch jetzt äntlich au chli warm. Nachdem mer namal in Schnee cho sind, isch es jetzt um die 25°C. Als chlini Ufmunterig für eue lässig Mäntig woner müend schaffe (oder was au...

wiiteri Bilder vom Yellowstone NP und Grand Teton NP

Da sind na wiiteri Bilder vom Yellowstone Nationalpark und em Grand Teton Nationalpark. Föteli Link: https://plus.google.com/photos/106485234849145601756/albums/6015710514418818305?authkey=CM3K_M_ivtrE... Im Moment simmer grad in Salt Lake City und es isch äntlich mal warm. Hend 25°C und stahlende S...

Yellowstone Nationalpark

Hello People fare fare away, Mer sind sit gester da in Gardiner, grad bim Nord Igang vom Yellowstone NP. So zsäge 8119km entfärnt vo oi liäbe. Mer gnüsset die super Landschaft und Tier wo mer täglich gsehnd. Was au speziell isch, isch sWätter. A de einte Ort hets na über 1 Meter Schnee und a andere...

Rocky Mountain National Park

Hallo alli Zäme Mir hoffed bi eui idä Schwiiz laufts au guet. Bi euis schiffets grad bi ca. 9 Grad:( Zur ziit simmer in Estes Park, emene chline Kaff wo grad bim Ost Igang vom Rocky Mountain National Park lit. Bis mir entli vo St. Louis da gsi sind, simmer öpä 1500km gfahre und 3 mal go tanke. Das i...

Chicago nach St. Louis und St. Louis

Halli Hallo Ihr Liäbe Vorgester simmer na in Chicago gsi und händ namal chli Sightseeing gmacht. Gester simer den oises Auto am Flughafe go abhole. Rächt luschtig gsi die liäbi Autovermietigs- Frau. Wo mir ihre gseit hend das mir richtige Weste gönd het si gmeint, ihr bruuchet unbedingt en Sportwage...

Flug und 1. Tag Chicago

Am 1.5.14 simer vo es paar Kolleg und Fämily am Flughafe Züri verabschieded worde. Vo de Sonja simer sogar bis zum Gate begleitet worde, was ois natürlich au mega gfroid het. De Flug isch rächt agnähm gsi und nach 9 Stund und ca. 30 Minute simmer in Chicago O'Hare International Airport glandet. Da d...

Vorbereitung

Hallo Zusammen Es ist bald so weit. Unsere Reise startet in 13 Tagen und wir sind mit elan dabei, unsere Wohnug zu räumen und der lieben Untermieterin Andrea platz zu machen. Mit diesem kleinen Blogg möchten wir euch mitnehmen auf unsere Reise. Die ungefähre Route haben wir in der Map eingezeichnet....